Floriol. Poftă de viață! Poftă de premii!
22.10.2021

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

 

„Floriol. Pofta de viata, pofta de premii garantate” in Carrefour

Campanie promoţională pentru persoane fizice: 22-24 octombrie 2021

 

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

1.1. Campania promotionala „Floriol. Pofta de viata, pofta de premii garantate” in Carrefour (denumitǎ în continuare „Campania”) este organizată de Societatea Bunge Romania S.R.L., cu sediul în orasul Buzau, înregistratǎ la Registrul Comerţului Bucureşti cu numǎrul J10/75/2009, CUI 16791351, (“Organizator” sau „Bunge”), cu sprijinul agentiei:

  • Agentia HIGHLIGHT AGENCY S.R.L., cu sediul in strada Reconstructiei nr. 7, Sibiu, Judetul Sibiu, Romania,  inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J32/1560/2008, Cod Unic de Inregistrare RO 24506936, denumita in continuare ”Agentia”.

1.2. Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”), este finală si obligatorie pentru participanţi. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, prin întocmirea unui act adiţional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificări sa intre în vigoare dupa anuntul în prealabil, cu minimum 24 ore inainte de intrarea in vigoare a acestor modificari pe website-ul www.floriol.ro  si la departamentul Relatii Clienti din Magazinele Participante.

1.3. Regulamentul Oficial de participare/desfăşurare este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant printr-o cerere scrisa, adresata in acest sens si trimisa la sediul Organizatorului, pe website-ul www.floriol.ro la departamentul Relatii Clienti din Magazinele Participante pe toata durata desfasurarii Campaniei.

SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

2.1 Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată.

 

SECŢIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂŞURARE ŞI DURATA CAMPANIEI PROMOŢIONALE

3.1 Campania promotionala este organizată şi se desfasoară pe intreg teritoriul României exclusiv in magazinele Carrefour Hypermarket detaliate in cadrul acestei sectiuni, conform programului de functionare al fiecarui Magazin Participant in perioada 22 Octombrie 2021, ora 00:00 – 24 octombrie 2021, ora 16:00, in timpul programului promoterilor: Vineri: 12-18, Sambata-Duminica: 10-16. Magazinele Participante sunt urmatoarele:

Carrefour Carrefour Bucuresti Sebastian BUCURESTI
Carrefour Carrefour Bucuresti Mega Mall BUCURESTI
Carrefour Carrefour Liviu Rebreanu Park Lake BUCURESTI
Carrefour Carrefour Bucuresti Obor BUCURESTI
Carrefour Carrefour Bucuresti Baneasa BUCURESTI
Carrefour Carrefour Bucuresti Colentina BUCURESTI
Carrefour Carrefour Bucuresti Orhideea BUCURESTI
Carrefour Carrefour Bucuresti Unirii BUCURESTI
Carrefour Carrefour Bucuresti Berceni BUCURESTI
Carrefour Carrefour Bucuresti Militari/Chiajna BUCURESTI
Carrefour Carrefour Bucuresti Chitila BUCURESTI
Carrefour Carrefour Balotesti Bucuresti-Ploiesti Km 20 Balotesti
Carrefour Carrefour Targu Jiu Termocentralei Targu Jiu
Carrefour Carrefour Ploiesti DN Ploiesti
Carrefour Carrefour Constanta Tomis Constanta
Carrefour Carrefour Pitesti Bradu Pitesti
Carrefour Carrefour Severin Alunis Drobeta
Carrefour Carrefour Sibiu Selimbar Sibiu
Carrefour Carrefour Brasov Calea Bucuresti Brasov
Carrefour Carrefour Buzau Unirii Buzau
Carrefour Carrefour Braila Varsatura Braila
Carrefour Carrefour Focsani C Moldovei Focsani
Carrefour Carrefour Iasi Bucium/Felicia Iasi
Carrefour Carrefour Iasi Pacurari/Era Iasi
Carrefour Carrefour Suceava Unirii Suceava
Carrefour Carrefour Piatra Neamt Decebal Piatra Neamt
Carrefour Carrefour Cluj Avram Iancu Cluj
Carrefour Carrefour Oradea Nufarului/ Lotus Oradea
Carrefour Carrefour Oradea C Aradului/ Era
Carrefour Carrefour Botosani M Eminescu Botosani
Carrefour Carrefour Galati George Cosbuc Galati
Carrefour Carrefour Ramnicu Valcea Regele Ferdinand 38A Ramnicu Valcea
Carrefour Carrefour Roman Mihai Viteazu Roman
Carrefour Carrefour Satu Mare Drumul Careiului Satu Mare
Carrefour Carrefour Baia Mare Margeanului Baia Mare
Carrefour Carrefour Zalau Mihai Viteazul 58B Zalau
Carrefour Carrefour Timisoara Sagului Timisoara
Carrefour Carrefour Targu Mures Calea Sighisoarei Targu Mures
Carrefour Carrefour Targoviste Targoviste
Carrefour Carrefour Brasov Afi Brasov
Carrefour Carrefour Sf. Gheorghe Sf. Gheorghe

3.2 Desfasurarea Campaniei promotionale in anumite magazine sau absenta Campaniei in anumite locatii, tine strict de decizia Carrefour Romania, fiind independenta de Organizator.

3.3 După data încetării Campaniei (24 octombrie 2021), Organizatorul nu mai are nicio responsabilitate și nu isi mai asuma nicio obligatie în legatura cu orice circumstanta care ar putea eventual conduce la concluzia actualitatii sau continuarii Campaniei.

 

SECŢIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

4.1 Campania promoţională este deschisă tuturor clienţilor din cadrul Magazinelor Participante din cadrul reţelei de magazine Carrefour Hypermarket participante, persoane fizice, care:

  • achiziţionează pe acelasi document fiscal din oricare dintre Magazinele Participante menţionate în Secțiunea 3, oricare 2 (doua) produse Floriol participante la Campanie, pe acelasi document fiscal, conform Secţiunii 5, în perioada mentionata in Sectiunea 3,
  • au domiciliul pe teritoriul Romaniei sau sunt rezidenti in Romania,
  • au implinit varsta de 18 ani la data inceperii Campaniei si capacitate deplina de exercitiu,
  • confirma ca au citit si au inteles prezentul Regulament Oficial si ca sunt de acord in totalitate cu termenii si conditiile precizate de acesta.

4.2 Nu sunt eligibili a participa la Campanie angajaţii Orgaizatorului, angajaţii agenţiilor implicate, angajatii Magazinelor Participante, angajatii societatilor distribuitoare ale Bunge şi nici membrii familiilor tuturor acestora (copii, părinţi, fraţi/surori, soţ/soţie).

4.3 Participarea la această Campanie implică cunoaşterea şi acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a prezentului Regulament Oficial.

4.4 Se vor valida numai inscrierile participantilor care raspund conditiilor de inscriere in Campanie si care ofera datele reale de identificare mentionate mai sus.

4.5 In cazul in care, in urma verificarilor efectuate de catre Organizator, rezulta ca participarea la Campanie a fost fraudata, Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din Campanie acesti participanti, de a retrage acestor participanti premiile obtinute ca rezultat al activitatii lor si/sau sa restrictioneze participarea la Campanie pana la incheierea acesteia.

4.6 Organizatorul poate verifica oricând masura in care o persoana respecta prezentul Regulament Oficial. In cazul în care Organizatorul constata sau ii sunt aduse la cunostinta: (a) incalcari sau nerespectari ale Regulamentului Oficial sau nerespectari ale conditiilor impuse pentru participarea la Campanie, sau (b) indicii de practici suspecte, ilicite, frauda, sabotaj sau perturbare, ori tentative ale acestora, de orice tip, la adresa, imaginea sau reputatia Campaniei, Organizatorului, Agentiei sau a celorlalte parti implicate, Organizatorul poate proceda la suspendarea/anularea drepturilor, beneficiilor sau premiilor dupa caz, si/sau descalificarea participantilor implicati, chiar castigatori. In toate cazurile in care exercita aceasta prerogativa, Organizatorul nu datoreaza nicio despagubire de orice natura sau plata persoanei descalificate.

4.7 In toate cazurile, Organizatorul poate actiona in instanta persoanele implicate, pe baza dovezilor existente, respectiv poate sesiza autoritatile competente in vederea luarii tuturor masurilor legale necesare.

 

SECŢIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

5.1 Produsele participante la prezenta Campanie promotionala sunt toate produsele din gama Floriol, ce se regasesc in Magazinele Participante, in limita stocurilor disponibile, mai jos detaliate (denumite in continuare ,,Produse participante”):

  • Floriol ulei rafinat de floarea-soarelui cu vitamina E 1L
  • Floriol ulei rafinat de floarea-soarelui cu vitamina E 2L
  • Floriol ulei de floarea-soarelui presat la rece 250ml
  • Floriol ulei de rapita presat la rece 250ml
  • Floriol ulei din seminte de rapita, in, dovleac 250ml

 

SECŢIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

6.1 Pentru a intra in Campanie, participantii trebuie sa achizitioneze cel putin 2 (doua) produse Floriol, pe acelasi document fiscal si pot castiga premii pe loc astfel:

Premii pe loc

  1. Participantii trebuie sa achizitioneze cel putin 2 (doua) Produse participante Floriol, pe acelasi document fiscal.
  2. Participantii trebuie sa se prezinte la standul promotional Floriol situat dupa casele marcat din Magazinele Participante, conform programului promoterilor mentionat la Sectiunea 6.6 a prezentului Regulament Oficial.
  3. Participantii trebuie sa prezinte promoterului documentul fiscal care atesta achizitia de Produse participante, promoter ce se va gasi in cadrul fiecarui Magazin Participant conform programului promotional mentionat mai jos.

Si astfel pot castiga pe baza unui talon razuibil electronic premii constand in:

Sticla ulei Floriol presat la rece 250ml Minge aerobic Set 2 spatule plastic pt salata Tocator Rohnson R5100

 

  1. Dupa prezentarea documentului fiscal la standul de premiere aflat dupa casele de marcat, promoterul va semna pe documentul fiscal si va incercui Produsele participante la Campanie, astfel, un participant nu poate revendica premiul in baza aceluiasi document fiscal de mai multe ori. Ulterior, promoterul va nota intr-o aplicatie pe tableta datele bonului fiscal, iar participantul va fi invitat de promoter sa aleaga un talon razuibil electronic  din aplicatia pe tableta.
  2. In aplicatia de pe tableta promoterul va completa urmatoarele date ale participantului:, locatia Carrefour (respectiv Magazinul Participant), numarul documentului fiscal, numarul Produselor participante achizitionate.  In termen de 30 zile calendaristice de la finalizarea campaniei promotionale datele cu caracter personal ale participantilor, respectiv numele, prenumele, varsta si semnatura acestora vor fi sterse din evidentele Organizatorului, exceptand situatia prevazuta la art. 12.3 din prezentul regulament.

 

  1. Promoterul va apasa tab-ul “Salveaza” pentru a salva datele de pe bonul persoanei care participa la Campanie. Pe urmatorul ecran va aparea butonul „Start” pe care participantul trebuie sa il acceseze.
  2. Pe ecran vor aparea mai multe taloane din care participantul trebuie sa isi aleaga unul, conform documentului fiscal. Dupa selectarea talonului/ taloanelor, participantul va glisa cu degetul pe tableta pentru a i se dezvalui premiul castigat ( talon razuibil electronic).

6.2 Premiile oferite in baza Campaniei cu joc pe tableta se pot ridica pe baza documentului fiscal din Magazinele Participante, in perioada precum si in timpul programului promoterilor redat in sectiunea 6.6. Documentul fiscal trebuie sa fie in original, nu se accepta fotocopii. Premiile oferite in baza Campaniei cu joc pe tableta vor fi acordate in limita stocului disponibil din fiecare Magazin Participant. In cazul in care participantii indeplinesc conditiile de participare mentionate la Sectiunea 6.1, dar in Magazinul Participant nu mai exista stoc disponibil de premii in ziua respectiva, participantul poate reveni in oricare din zilele mentionate la Sectiunea 6.6 pentru a-si revendica premiul. In situatia in care nu se va actualiza stocul de premii in Magazinul Participant respectiv, participantul va fi redirectionat catre un alt Magazin Participant la Campanie de unde, cu conditia prezentarii documentului fiscal la standul de premiere localizat dupa casele de marcat din Magazinul Participant respectiv la Campanie si a indeplinirii tuturor conditiilor de eligibilitate la Campanie, va putea revendica pe loc Premiul acordat in cadrul Campaniei si castigat de respectivul participant. In astfel de situatii, participantul are posibilitatea de a se prezenta cu documentul fiscal in original in vederea revendicarii premiului in orice stand de premiere localizat dupa casele de marcat din orice alt Magazin participant la Campanie. Promoterii vor completa data și numărul documentului fiscal în formularul de raport premii. Data documentului fiscal trebuie să se încadreze în perioada de desfasurare a Campaniei, asa cum este mentionata la Sectiunea 3.1.

6.3 In cadrul fiecarui magazin vor fi alocate urmatoarele premii:

Locatie/Magazin Premii
tocator electric (Chopper Rohnson R5100, 500W, 1.2L, bol sticla). Minge aerobic – Gym-ball fitness Kondition Dynamic, 55 cm, cu pompa Sticle de ulei Floriol presat la rece 250ml Set 2 spatule plastic
Carrefour Bucuresti Sebastian 7 25 80 10
Carrefour Bucuresti Mega Mall 7 25 80 10
Carrefour Liviu Rebreanu Park Lake 7 25 80 10
Carrefour Bucuresti Obor 5 15 60 10
Carrefour Bucuresti Baneasa 7 25 80 10
Carrefour Bucuresti Colentina 7 25 80 10
Carrefour Bucuresti Orhideea 7 25 80 10
Carrefour Bucuresti Unirii 5 15 60 10
Carrefour Bucuresti Berceni 5 15 60 10
Carrefour Bucuresti Militari/Chiajna 5 15 60 10
Carrefour Bucuresti Chitila 5 15 60 10
Carrefour Balotesti Bucuresti-Ploiesti Km 20 5 15 60 10
Carrefour Targu Jiu Termocentralei 6 20 70 10
Carrefour Ploiesti DN 6 20 70 10
Carrefour Constanta Tomis 6 20 70 10
Carrefour Pitesti Bradu 6 20 70 10
Carrefour Severin Alunis 6 20 70 10
Carrefour Sibiu Selimbar 6 20 70 10
Carrefour Brasov Calea Bucuresti 6 20 70 10
Carrefour Brasov Afi 6 20 70 10
Carrefour Buzau Unirii 6 20 70 10
Carrefour Braila Varsatura 6 20 70 10
Carrefour Focsani C Moldovei 6 20 70 10
Carrefour Iasi Bucium/Felicia 6 20 70 10
Carrefour Iasi Pacurari/Era 6 20 70 10
Carrefour Suceava Unirii 6 20 70 10
Carrefour Cluj Avram Iancu 6 20 70 10
Carrefour Oradea Nufarului/ Lotus 6 20 70 10
Carrefour Oradea C Aradului/ Era 6 20 70 10
Carrefour Botosani M Eminescu 6 20 70 10
Carrefour Galati George Cosbuc 6 20 70 10
Carrefour Ramnicu Valcea Regele Ferdinand 38A 6 20 70 10
Carrefour Roman Mihai Viteazu 6 20 70 10
Carrefour Satu Mare Drumul Careiului 6 20 70 10
Carrefour Baia Mare Margeanului 6 20 70 10
Carrefour Zalau Mihai Viteazul 58B 6 20 70 10
Carrefour Timisoara Sagului 6 20 70 10
Carrefour Piatra Neamt Decebal 6 20 70 10
Carrefour Targu Mures Calea Sighisoarei 6 20 70 10
Carrefour Targoviste 6 20 70 10
Carrefour Sf. Gheorghe 6 20 70 10

 

6.4 Pe acelasi document fiscal se pot acorda maximum 3 (trei) premii, pentru oachizitie de minim 6 (sase) Produse participante Floriol pe acelasi document fiscal. În total se vor oferi maximum 6 (sase) premii/zi de Campanie pentru maximum 2 documente fiscale revendicate de aceeasi persoană, cu condiţia ca numarul Produselor participante aflate pe cele doua documente fiscale sa fie de cel putin 12(doisprezece), (6/document) .Fiecare participant se poate inscrie cu maximum 2 (doua) documente fiscale in fiecare zi de Campanie promotionala.

6.5 Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu se va implica in niciun mod in dispute referitoare la pretentii asupra dreptului de proprietate asupra documentelor fiscale pentru care s-au efectuat inscrierile in Campanie. Niciun litigiu referitor la dreptul de proprietate asupra documentelor fiscale castigatoare nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care a revendicat premiul si a fost validat final in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

6.6 Programul promoterilor este urmatorul:

  • Vineri -12:00-18:00 (6h)
  • Sambata – Duminica – 10:00-16:00 (6h)

 

SECŢIUNEA 7. PREMIILE

7.1 Premiile oferite în această Campanie, cât şi valoarea lor sunt în tabelul de mai jos:

PREMII COST/BUC Nr. premii TOTAL
Chopper Rohnson R5100,  500W, 1.2L, bol sticla RON 88,2 246 RON 21.706
minge aerobic Gym-ball fitness Kondition Dynamic, 55 cm, cu pompa RON 32,0 820 RON 26.240
Set 2 spatule plastic pt salata RON 15,0 410 RON 6.150
Sticla de ulei Floriol presat la rece 250ml RON 9.85 2.880 RON 28.368
RON  60.758

7.2 În momentul revendicării premiului, câștigătorii trebuie să prezinte documentul fiscal care dovedește achiziționarea produselor incluse în Campanie dintr-unul dintre Magazinele Participante, în perioada Campaniei.

7.3 Participanţilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepţia   cheltuielilor normale de desfăşurare a Campaniei (costul de achiziţionare a Produselor participante la Campanie, costurile normale de participare).

7.4 În momentul validării premiilor pe loc, câștigătorul trebuie să prezinte documentul fiscal care atestă achiziția de Produse participante. Validarea câştigătorilor se va face doar după prezentarea de către acesta a documentului fiscal în original, care atestă achiziţionarea Produselor participante la Campanie in perioada și din Magazinele Participante menționate la Secțiunea 3.1.

7.5 Organizatorul nu va purta niciun fel de răspundere cu privire la standardele de calitate ale premiilor oferite. Câştigătorul nu poate solicita modificarea parametrilor premiilor.

7.6 Nu se permite acordarea contravalorii în bani a premiilor oferite în cadrul acestei Campanii sau schimbarea parametrilor acestora. Castigatorii nu au posibilitatea si nici dreptul de a cere modificarea caracteristicilor premiilor.

7.7 Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgand din acordarea premiului respectiv.

7.8 Modul în care participanții câștigători participă la activități și utilizează premiile se realizează pe propria răspundere a acestora.

 

SECŢIUNEA 8. MECANISMUL DE ACORDARE A PREMIILOR. VALIDAREA CASTIGATORILOR

Acordarea Premiilor

8.1 Premiile acestei Campanii se vor acorda pe loc.

8.2 Nu se acordă contravaloarea în bani sau în alte produse a premiilor. Premiile neacordate raman in posesia Organizatorului.

8.3 Premiile se acorda in limita stocului disponibil.

 

Conditii de validare.

8.4 Pentru ca participarea la Campanie să fie considerată eligibila, trebuie să fie îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:

  1. participantul trebuie să aibă dreptul de participare la Campanie, conform Sectiunii 4 de mai sus;
  2. participantul trebuie sa achizitioneze in perioada Campaniei din Magazinele Participante, cel putin 2 (doua) Produse participante pe acelasi document fiscal;
  3. participantul trebuie sa se prezinte la standul promotional Floriol situat dupa casele de marcat din cadrul fiecarui Magazin Participant;
  4. sa pastreze, in original, toate documentele fiscale in baza cărora a participat la Campanie, documente ce trebuie sa reflecte achiziţia de Produse participante, in perioada Campaniei – 22 octombrie 2021, ora 00:00 – 24 octombrie 2021, ora 16:00.

 

Validarea castigatorilor pentru premiile pe loc

8.5 Premiile se vor oferi la standul promotional Floriol dupa validarea de catre promoter a participantului conform conditiilor de validare de la Sectiunea 8.3.

8.6 Procesul-verbal de validare in vederea atribuirii premiului, completat cu urmatoarele date personale ale castigatorului: nume, prenume, varsta, va fi datat si semnat de castigator si de reprezentantul Organizatorului, respectiv de promoterul Floriol.

8.7 Validarea castigatorului se va face doar după prezentarea de către acesta a documentului în original, care atestă achiziţionarea Produselor participante la Campanie in perioada și din magazinele menționate la Secțiunea 3.1.

Documentele fiscale trebuie să fie originale. Nu se acceptă fotocopii ale documentelor fiscale participante la Campanie.

8.8 In cadrul prezentei Campanii nu se ofera contravaloarea in bani a premiului sau un alt premiu si/sau serviciu echivalent.

 

SECTIUNEA 9 – TAXE SI IMPOZITE AFERENTE

9.1 Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile acordate castigatorilor potrivit dispozitiilor Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal al Romaniei, daca este cazul.

9.2 Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu premiul acordat, daca este cazul, vor fi in sarcina exclusiva a castigatorului. Suplimentar fata de impozitul cu retinere la sursa aplicabil pentru premiile obtinute, orice alte obligatii de natura fiscala, in legatura cu acestea, daca exista, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data la care castigatorul intra in posesia Premiului acordat in cadrul Campaniei, toate cheltuielile legale aferente acestui Premiu acordat in cadrul Campaniei revin castigatorului respectiv.

9.3 Prezenta promotie este organizata in scopul stimularii vanzarilor.

 

SECTIUNEA 10 – ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

10.1 Reclamatiile referitoare la premiul castigat, ulterioare primirii sale nu vor fi in responsabilitatea Organizatorului.

 

SECTIUNEA 11 –LIMITAREA RASPUNDERII

11.1 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a Campaniei, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

11.2 In eventualitatea unei dispute asupra validarii unui castig si/sau acordarii vreunui premiu, decizia Organizatorului este definitiva.

11.3 Eventualele contestatii referitoare la organizarea si derularea prezentei Campanii vor fi luate in considerare daca au fost primite de Organizator pana la data de 08.11.2021. Contestatiile vor fi trimise prin posta catre adresa Organizatorului din Bvd Barbu Vacarescu nr 201, cladirea Globaworth Tower, etaj 13, mentionand pe plic: Campania promotionala „Floriol, Pofta de viata, pofta de premii garantate” desfasurata in perioada 22- 24 octombrie 2021 in magazinele Carrefour.

11.4 Organizatorul nu îşi asumă răspunderea pentru:

  1. Pierderea si/sau deteriorarea documentului fiscal, ori pentru documentele fiscale ilizibile;
  2. Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra documentelor fiscale sau asupra continutului acestora;
  3. Erori de imprimare sau alte erori referitoare la documentul fiscal;
  4. Defectiunile tehnice ale furnizorului de servicii de date survenite in orice moment al inscrierii sau orice alte erori prin care operatiunea de inscriere a documentului fiscal ce nu poate fi dusa la bun sfarsit;
  5. Existenta la punctul de vanzare din Magazinele Participante a Produselor participante la Campanie;
  6. Imposibilitate castigatorului de a beneficia de premiu din motive independente de Organizator;
  7. Cazurile in care câştigătorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament Oficial;
  8. Toate prejudiciile suferite de catre orice participant desemnat castigator si/sau de catre reprezentantul legal al acestuia (dupa caz) in legatura cu premiul castigat;
  9. intarzierile in livrarea/inmanarea Premiului acordat in cadrul Campaniei, cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia, etc;
  10. niciun prejudiciu suferit de catre orice participant desemnat caştigator in legatura cu Premiul acordat in cadrul Campaniei si castigat;
  11. modalitatea de valorificare a premiilor de catre castigatori;
  12. actiunile si calitatea serviciilor prestate de catre terti pentru si in numele sau, inclusiv pentru faptele si actiunile Agentiei sau ale altor parti angrenate in aceasta Campanie

 

SECTIUNEA12 – PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

12.1 Prin simpla participare la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial si inteleg ca in acest scop datele lor personale vor fi prelucrate de Organizator, inclusiv prin intermediul Agentiei imputernicite pentru desfasurarea Campaniei, in vederea organizarii Campaniei, deliberarii, validarii, anuntarii castigatorilor, atribuirii premiilor, precum si pentru  indeplinirea obligatiilor financiar-contabile si fiscale, respectiv de arhivare ale Organizatorului si Agentiei.

12.2 Participantii la Campanie, in calitate de persoane vizate, au urmatoarele drepturi, conform legii aplicabile in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in special conform Regulamentului General privind Protectia Datelor nr. 679/2016, aplicabil de la 25 mai 2018 (in continuare “RGPD”), respectiv:

  • dreptul la informare – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine informatii cu privire la identitatea operatorului, a scopului in care se face prelucrarea datelor, precum si orice alte informatii suplimentare impuse de lege;
  • dreptul de acces la date – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in conditiile prevazute de lege, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre operatorul de date cu caracter personal, precum si detalii privind activitatile de prelucrare;
  • dreptul la rectificare – dreptul de a obtine rectificarea datelor inexacte, precum si completarea datelor incomplete;
  • dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”);
  • dreptul de opozitie – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare;
  • dreptul de a se adresa justitiei sau Autoritatii de supraveghere competente- potrivit caruia persoana vizata se poate adresa justitiei sau Autoritatii de supraveghere a protectiei datelor pentru apararea oricaror drepturi garantate de RGPD, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • dreptul la restrictionarea prelucrarii in masura in care sunt indeplinite conditiile prevazute de lege;
  • dreptul la portabilitatea datelor, respectiv (i) dreptul de a primi datele cu caracter personal intr-o modalitate structurata, folosita in mod obisnuit si intr-un format usor de citit, precum și (ii) dreptul ca aceste date sa fie transmise de catre Organizator catre alt operator de date, in masura in care sunt indeplinite condițiile prevazute de lege;
  • dreptul de a isi retrage consimtamantul atunci cand exista o prelucrare care se bazeaza pe acesta.

12.3 In masura in care participantul a consimtit la primirea de la Organizator, in viitor, a informatiilor privind produsele si initiativele Organizatorului sau membrilor grupului Organizatorului, exprimandu-si acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru activitati de tip marketing direct, aceste date vor fi prelucrate de Organizator pana la exercitarea dreptului de opozitie de catre acestia sau la retragerea acordului exprimat anterior. Retragerea consimtamantului conform prezentului paragraf va produce efecte pentru viitor si nu va afecta legalitatea prelucrarilor realizate anterior retragerii.

12.4 Datele personale ale participantilor sunt prelucrate in temeiul relatiei contractuale ce este stabilita prin acceptarea Regulamentului Campaniei, in scopul desfasurarii Campaniei, validarii castigatorilor, atribuirii premiilor, anuntarii publice a castigatorilor, gestionarii plangerilor/cererilor participantilor. Anuntarea publica a castigatorilor premiilor prin tragere la sorti se va realiza in temeiul obligatiei legale care incumba Organizatorului potrivit legislatiei in domeniul comercializarii produselor si serviciilor de piata. De asemenea, datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei sunt prelucrate si in scopul respectarii prevederilor legislatiei financiar-contabile si fiscale, in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, precum si de arhivare. In alte situatii, cum ar fi exercitarea, apararea, constatarea drepturilor Organizatorului sau gestionarea cererilor primite din partea altor persoane decat participantii in legatura cu derularea Campaniei, Organizatorul ar putea prelucra datele in temeiul interesului sau legitim.

12.5 Organizatorul va prelucra datele personale ale participanților pentru desemnarea castigatorilor. Participantii au posibilitatea de a formula reclamatii si de a contesta modul de desfasurare a Campaniei potrivit prezentului Regulament (a se vedea articolele 12.8., 14.2. din Regulament).

12.6 Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii promotionale vor putea fi dezvaluite de Organizator catre partenerii contractuali ai acestuia (acestea urmand sa fie utilizate strict in limitele si conform instructiunilor stabilite de Organizator), in special partenerilor implicati in derularea Campaniei , companiilor din acelasi grup cu Organizatorul, autoritatilor competente in cazurile in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare, precum si publicului (in cazul castigatorilor). Organizatorul poate transfera datele cu caracter personal in alte state din cadrul Uniunii Europene (de ex., altor companii din acelasi grup).

12.7 Datele cu caracter personal ale participantilor sunt colectate de Organizator in calitate de operator de date. Datele cu caracter personal colectate vor fi stocate atat pe durata desfasurarii Campaniei, cat si ulterior incheierii acesteia pe perioada necesara pastrarii datelor conform prevederilor legale in vigoare in materie financiar-contabila si fiscala, legislatiei privind protectia datelor cu caracter personal, precum si in materia arhivarii.

12.8 Pentru exercitarea drepturilor prevăzute de RGPD descrise mai sus, precum si pentru orice informatii privind prelucrarea datelor, participantii vor putea trimite Organizatorului cererile formulate cu privire la datele lor cu caracter personal la adresa din Bucuresti, Bvd Barbu Vacarescu nr 201, cladirea Globaworth Tower, etaj 13, România sau la adresa de e-mail[email protected]

12.9 Dupa solutionarea eventualelor cereri, reclamatii, in masura in care acestea sunt intemeiate, datele personale colectate vor fi distruse si nu vor fi prelucrate in niciun mod, cu exceptia cazului in care prelucrarea este impusa de obligatiile legale ce revin Organizatorului sau atunci cand exista un interes legitim sau un alt temei potrivit legii aplicabile pentru a stoca in continuare aceste date (de exemplu pentru apararea unui drept in instanta, pentru indeplinirea unei obligatii de pastrare sau arhivare). Datele castigatorului se vor pastra in contabilitatea Organizatorului, conform legislatiei financiar-contabile.

12.10 Datele personale colectate sunt:

  • De la castigatori:
    • (i) in cazul Premiilor pe loc: Nume, Prenume, Varsta, Semnatura;
    • precum si orice alte date cu caracter personal furnizate de participanti, in cadrul Campaniei, cu respectarea dispozitiilor legale.

12.11 In masura in care in cadrul Campaniei participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat in mod corespunzator si complet aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate, inclusiv faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfasurarii Campaniei, intre altele in vederea atribuirii premiului si ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

12.12 Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor cu caracter personal si sa aplice masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea acestor date impotriva pierderii, distrugerii accidentale sau ilegale, dezvaluirii sau accesului neautorizat, precum si impotriva oricarei forme de prelucrare ilegala. Participantii la aceasta promotie declara ca sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament, pe care le-au citit si le-au inteles integral in special ca au citit prezenta sectiune privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

12.13 Organizatorul va prelucra datele cu caracter personal în calitate de operator, în scopul realizării intereselor sale legitime, precum si in scopul desfasurarii Campaniei, validarii castigatorilor, atribuirii premiilor, anuntarii publice a castigatorilor, gestionarii plangerilor/cererilor participantilor. Pentru informații suplimentare despre modul în care persoanele vizate își pot exercita drepturile și pentru informații suplimentare despre practicile noastre de protecție a datelor, va rugam sa consultați Notificarea privind protecția datelor cu caracter personal ale Partenerilor de Afaceri Bunge Europa la adresa https://www.bunge.com/eu-customer-vendor-data-protection-notice  si https://bunge-romania.ro/ro/termeni-conditii/

SECTIUNEA 13 – INTRERUPEREA PROMOTIEI

13.1 Campania poate inceta inainte de implinirea Perioadei Campaniei in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei.

13.2 Forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi prevazut, controlat sau remediat de catre Organizator. Campania poate inceta inclusiv ca urmare a imposibilitatii Organizatorului de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament, ca urmare a unor motive independente de vointa sa.

13.3 Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei decizii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Sectiunea 1.2 din prezentul Regulament Oficial.

13.4 Forta majora exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existenţă a cazului de Forţa Majoră, confirmat de Camera de Comerţ şi Industrie a României.

 

SECTIUNEA14 – LITIGII

14.1 Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente

14.2  Eventualele reclamaţii legate de organizarea si derularea  Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresă: Bucuresti, Bvd Barbu Vacarescu nr 201, cladirea Globaworth Tower, etaj 13 pana la data de 08.11.2021. După această dată Organizatorul nu va mai lua în considerare nici o contestaţie.

 

SECŢIUNEA 15. REGULAMENTUL OFICIAL

15.1 Prin participarea la această Campanie, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial.

15.2 Regulamentul este disponibil pe toată durata Campaniei, în mod gratuit, oricărei persoane interesate la sediul Organizatorului, la departamentul Relatii Clienti din Magazinele Participante, precum si pe website-ul www.floriol.ro.

15.3 Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmând ca aceste modificări să intre în vigoare dupa anunţarea în prealabil a acestor modificări la sediul Organizatorului sau pe site-ul www.floriol.ro.

15.4 Organizatorului se obliga sa face publice numele câştigătorilor şi câştigurile acordate. Prin participarea la Campanie castigatorii acesteia consimt ca Organizatorul se le faca publice numele, astfel incat acesta din urma sa isi poata indeplini astfel obligatiile legale.

 

SECTIUNEA 16. DATE DE CONTACT

16.1 Pentru informatii suplimentare privind Campania, prezentul Regulament Oficial, respectiv pentru alte comunicari cu Organizatorul, de exemplu, reclamatii, corespondenta cu privire la Premii si altele, va rugam utilizati urmatoarele detalii de contact: Infoline +40213053200 (program L-V 9:00-17:00, tarif normal). In plus, in ceea ce priveste aspecte legate de prelucrarea datelor cu caracter personal si exercitarea drepturilor persoanelor vizate, puteti utiliza si datele de contact indicate mai sus la Sectiunea 12 “Prelucrarea datelor cu caracter personal”.

Vezi regulament Vezi câștigătorii