Gama Floriol se relansează la începutul lunii septembrie
  • Floriol Vitality

Floriol, lider în inovație pe piața de ulei îmbuteliat, îşi completează portofoliul de produse cu un nou sortiment, Floriol Vitality, un amestec perfect echilibrat de uleiuri rafinate de rapiță, germeni de porumb și floarea-soarelui. Datorită conținutului natural de Omega 3 și Omega 6 care contribuie la menținerea concentrațiilor normale ale colesterolului din sânge, Floriol Vitality este recomandat persoanelor interesate de o dietă echilibrată și sănătoasă.

În plus, începând din această lună, întreaga gamă Floriol beneficiază atât de o nouă campanie de comunicare, cât şi de o nouă identitate vizuală, pentru o și mai bună identificare a celor 4 opțiuni oferite consumatorilor români care doresc o alimentație variată.

Floriol este marca de ulei comestibil din România care a venit constant în întâmpinarea consumatorilor săi cu un portofoliu variat de produse, creat în spiritul unei alimentații sănătoase prin variație. De aceea, ne dorim să continuăm să le inspirăm un stil de viață sănătos şi poftă de viaţă, atât prin acoperirea unei întregi palete de gusturi, cât și printr-o comunicare coerentă a gamei și a rolului fiecărui tip de ulei într-o dietă variată”,  a declarat Adela Vlăduţoiu, Food Director Romania & Bulgaria Bunge Prio.

Fiind unul dintre brandurile strategice din portofoliul Bunge Prio, gama Floriol numără în acest moment 4 produse: Floriol ulei rafinat de floarea-soarelui, natural bogat în vitamina E şi potrivit pentru alegerile culinare de zi cu zi; Floriol Mediteran, un amestec de ulei rafinat de floarea-soarelui și ulei de măsline, pentru rețete cu inspirație mediteraneană;  Floriol Savor, ulei rafinat din germeni de porumb, cu conținut natural de Omega 6; şi noul Floriol Vitality, un amestec echilibrat de uleiuri rafinate de rapiţă, germeni de porumb şi floarea-soarelui, cu conținut natural de Omega 3 şi Omega 6.

Din această lună, întreaga gamă de produse Floriol este comunicată în cadrul unei noi campanii, susținută prin intermediul unui nou spot TV al cărui mesaj cheie este că o alimentație sănătoasă este o alimentație variată. De asemenea, website-ul www.floriol.ro a fost relansat cu o nouă imagine puternică și proaspătă, precum și sugestii și rețete pentru o viață sănătoasă, iar eforturile de comunicare sunt completate de activări în online și social media.

Despre Bunge Prio

Bunge Prio este un joint-venture creat în 2012 între Bunge și Martifer, care integreazã capacitãțile de colectare și procesare a semințelor oleaginoase deținute de cele douã companii în România si Bulgaria. Grupul este unul dintre cei mai importanți traderi de pe piața localã și lider în piața de ulei îmbuteliat și în producția de bio-diesel. Prin facilitãțile sale integrate de producție din Buzãu și Lehliu, Romania, Bunge Prio are o capacitate de prelucrare seminte oleaginoase de peste 1 milion de tone.

Bunge Limited (www.bunge.com, NYSE: BG) este un lider global în domeniul agribusiness și alimentar, operând în peste 40 de țãri cu 35,000 de angajați. Bunge comercializeazã, depoziteazã și transportã semințe oleaginoase si cereale pentru clienți din toatã lumea. Compania proceseazã semințe pentru a produce uleiuri comestibile și industriale sau concentrate proteice pentru hrana animalelor; de asemenea prelucreazã trestie de zahãr pentru a obține zahãr și etanol. Bunge este activ și în domeniul morãritului cerealelor (grâu, porumb și orez) din care obține ingrediente utilizate de companiile din domeniul alimentar dar comercializeaza de asemenea si fertilizanti in America de Sud. Fondatã în 1818, compania are sediul în White Plains, New York.

Martifer (www.martifer.com) este un grup industrial multinational fondat in 1990, cu sediul in Oliveira de Frades, Portugalia, având 3500 de angajați în toatã lumea și activitãți în domeniul construcțiilor metalice, energiei solare, bio-diesel și agriculturã.