Mood Food, retete pentru starea ta de spirit! Descarca aplicatia pe telefonul tau: Google Play | App Store
Floriol readuce românilor pofta de viață printr-o nouă campanie dedicată produselor
26.08.2014
  • Campanie Floriol "Pofta de Viata"

Rețete variate, alegeri sănătoase, mixuri inedite de ingrediente și un nou produs sunt elementele noii campanii de imagine Floriol, care a debutat în această săptămână. Floriol readuce “Pofta de viață” prin intermediul noului spot TV care integrează toate cele 4 sortimente disponibile pe piață, odată cu lansarea noului Floriol Vitality.
În această toamnă, Floriol îşi completează portofoliul de produse cu un nou sortiment, Vitality, un amestec perfect echilibrat de uleiuri rafinate de rapiță, germeni de porumb și floarea soarelui. Pentru a susține această lansare, dar şi pentru a comunica noua identitate vizuală a  întregii game, Floriol beneficiază de o campanie de comunicare integrată, semnată de agenţia Cohn & Jansen JWT.

„Continuăm dialogul cu consumatorii români preocupați de un stil de viață sănătos, cărora le oferim cea mai diversă gamă de uleiuri pentru o alimentaţie variată. Sperăm că noua campanie îi va inspira pe aceştia să descopere specialităţile Floriol şi să se bucure de alegeri culinare sănătoase şi creative”, a declarat Miruna Georgescu, Senior Brand Manager Romania & Bulgaria Bunge Prio.
Campania, care se va desfăşura în TV, online şi social media, beneficiază de un nou spot TV care subliniază maturizarea brandului Floriol, prin explicarea beneficiilor fiecărui sortiment al gamei. La realizarea spotului TV, echipa Cohn & Jansen JWT a colaborat cu regizorul italian Manfredo Leteo şi cu food sylist-ul Marianne Lemince, ambii specializați în producția de spoturi TV pentru clienţi din categoria Food. Muzica spotului a fost special compusa pentru campania Floriol de casa de producţie Film Factor.
„Floriol este un brand iconic si ne-am bucurat ca l-am putut sustine printr-o noua campanie integrata care promoveaza intregul portofoliu de produse. Ideea campaniei a pornit de la insight-ul ca pentru o alimentatie sanatoasa ai nevoie de varietate. Iar Floriol are cea mai mare gama de produse de pe piata si asocierea cu alimentatia sanatoasa a fost mereu parte din esenta brandului”, a declarat Andrei Cohn, Partner & Creative Director Cohn & Jansen JWT.
Echipa Cohn & Jansen JWT care a contribuit la realizarea noii campanii Floriol  este formata din Andrei Cohn, (Partner & Creative Director), Alex Negoescu (Copywriter & Group Creative Director), Miruna Stefanescu (Art Director), Ana Olaru (Strategic Planner), Ilinca Dumitrescu (AV Producer), Ina Simion (Client Service Director) şi Miriam Ivanescu (Account Director). Echipa Bunge Prio implicată în acest demers este formata din Miruna Georgescu (Senior Brand Manager Romania & Bulgaria Bunge Prio) şi Liviu Moşneguţu (Brand Manager Floriol).

Despre Bunge Prio
Bunge Prio este un joint-venture creat în 2012 între Bunge și Martifer, care integreazã capacitãțile de colectare și procesare a semințelor oleaginoase deținute de cele douã companii în România si Bulgaria. Grupul este unul dintre cei mai importanți traderi de pe piața localã și lider în piața de ulei îmbuteliat și în producția de bio-diesel. Prin facilitãțile sale integrate de producție din Buzãu și Lehliu, Romania, Bunge Prio are o capacitate de prelucrare seminte oleaginoase de peste 1 milion de tone.
Bunge Limited (www.bunge.com, NYSE: BG) este un lider global în domeniul agribusiness și alimentar, operând în peste 40 de țãri cu 35,000 de angajați. Bunge comercializeazã, depoziteazã și transportã semințe oleaginoase si cereale pentru clienți din toatã lumea. Compania proceseazã semințe pentru a produce uleiuri comestibile și industriale sau concentrate proteice pentru hrana animalelor; de asemenea prelucreazã trestie de zahãr pentru a obține zahãr și etanol. Bunge este activ și în domeniul morãritului cerealelor (grâu, porumb și orez) din care obține ingrediente utilizate de companiile din domeniul alimentar dar comercializeaza de asemenea si fertilizanti in America de Sud. Fondatã în 1818, compania are sediul în White Plains, New York.
Martifer (www.martifer.com) este un grup industrial multinational fondat in 1990, cu sediul in Oliveira de Frades, Portugalia, având 3500 de angajați în toatã lumea și activitãți în domeniul construcțiilor metalice, energiei solare, bio-diesel și agriculturã.